Betol-betol Hangat! Basuh Kete yang dah 2 bulan tak basuh

Oleh Kaki Wayang on

Well, pelik tapi benar..ade jugak yer entri macam ni..apa dah hal..ni blog aku..so dengan suka hati aku leh letak apa je entri yang aku nak letak..hatta sal "berak" pon aku leh letak..cuma tak letak je lagi (mode: tak conoh)..hahahaha nak letak kewww?

Car Wash kat Bandar Muadzam Shah | Mode: Sebelom dibasoh

Entri ni memperihalkan tentang kete aku yang dah 2 bulan tak basuh..so risau lipas kat dalam kete tu beranak pinak, disamping beberapa makhluk dari Planet Pandora yang hidup secara free dan tak bayar sewa dalam kete aku..tu sebabnya aku bawak g basuh..

Mode: In da middle of war gehtoooo

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...