Betol-betol Hangat! Honda Jazz baru menawan

Oleh Kaki Wayang on

Korang tengok jela gambar yang upload kan ni..malas nak taip..hehe..Honda Jazz ni menawan tapi kan macam agak mahal je harga Honda Jazz ni..takpela..ada rezeki leh lah beli..tak de rezeki tak yah beli..tul tak?




Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

shahjiehan said...

mak aku nk beli city, bapak aku nk jazz.. cuba buat compare... tgk mana lagi bagus.. hehee

Kaki Wayang said...

Wah..yeke..ok jap lagi aku try post entri baru..bt pmulaan..klu bajet..murah city lagi bbndg jazz

eMMe said...

hurm....jazz mmg smart, tapi bonet kecil, better amik kete besar skit...honda jazz mahal skit kan..kan...tapi tak rugi beli honda kan....kan...

Kaki Wayang said...

Setuju..memg xrugi amik Honda...xkish la jenis Honda ape pon..sumenyer hevat2 belaka..aku pon nk amik Honda jugak..tp xpasti..aku xminat jazz..aku kinat crv dan city..city dah mampu..crv kene simpan duit ckit lg..tgu bajet smpi 40k..hehehe

eMMe said...

wah CRV! taste ko leh tahannnnn.....mmg best naik CRV, my parent gune CRV, so aku nak amik City yg baru ni cantik kannnn....

Kaki Wayang said...

Aku memg minat sejak crv baru kluar..klu bajet xckup kne la beli city baru tu jew..nak warna putih..tp hati mc mengharapkan crv dlm genggaman suatu hr nt..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...