Edisi Hangat! Makan-makan kat East Coast Mall, Kuantan!

Oleh Kaki Wayang on

Sebab Yazid Yahya dah wat entri untuk menonton wayang kat Kuantan..so aku tak perlu lah wat entri yang sama..kang kata aku tiru pla...so aku wat entri sal makan jew..tapi sebab gatal mulut dan gatal hati nak menghanjeng..aku nak ulas juga ckit sal menonton wayang aritu...Rutin kalau g Kuantan ngan Yazid..kene pasang lagu kuat-kuat dan nyanyi dalam kete..tapi sebab ada Ustaz Nazri aka Botak Kiut Yang Jiwang sesungut..ustaz lah sangat..so tak leh nyanyi lagu kuat2..pasang muzik pon sekadar mengisi masa bila semua orang tak de cite..so ada lah muzik menemani kami dan mengisi kekosongan itew..sapai je Kuantan terus ke Kaunter GSC..dapat tiket (diskaun 6 hengget) dan terus ke KFC..nak makan ringan katenyer..(Yazid memang suka makan ringan2)..ringan lah sangat..5 ketul ayam..dan 1 set ape ntah yang ada nasi dan ayam tu..ringan sangat..

Makan ringan-ringan kat KFC (Ringan katenyer)

Sebelom kawan kita si Yazid ni nanges dan BK gelakkan YY ala2 Santa klos


Pas makan terus ke Hall 1 untuk menonton Nur Kasih..bukan nak ngumpatlah..tapi kenyataan..si Yazid Yahya bukan main lagi dengan penuh emosi dan airmata..menangis la dia..teresak-esak sambil menarik hingus kemudian menidakkan dengan pelbagai alasan gehtooo..Pantulan cahaya katenyer..Ok lupakan hanjengan itew..dengan harapan yazid terkesan dengan hanjengan itew...


Pas tgk wayang air mata..kitorang terus ke Song Box..Yazid dah xsabar nak menyanyi katenyer..dah artis of the show is Botak Kiut..suara yang mantop bak JINBARA menenggelamkan suara ala2 Ziana Zain si Yazid Yahya..Farhana gehtooooo...

Sempat lagi aku g survey Iphone 4 sebelom menonton POTC

Pas nyanyi..kitorang g jalan2 kejap..lepaking kat depan Pizza Hut..dan ntah g mane lagi..aku dah tak hengat dah..pastu terus ke panggung untuk menonton filem seterosnya..filem Pirates of The Carribean: On Stranger Tides..nasib baik filem ni bukan filem air mata..kalau tak mesti Yazid nanges lagi kemudian Aku dan BK akan mentertawakan Yazidy yang sangat emosi itew..tapi buleh pulak dia tido masa POTC tu..keji sangat..

Ni makanan aku dan BK..ntah aku tak ingat namanyer

Yazidy yang sangat serius selepas menangis dan ketawa dalam wayang

Menu ayam barbeku kat Black Canyon

Prawn Tomyam versi Black Canyon

Makanan Yazidy ala-ala Kebab gehtoo

Habis je filem tu, kitorang terus ke Black Canyon..tempat makan paling aku minati kat Kuantan selain Pizza Hut..Makan bertiga dengan jumlah RM80.58...hevattt macam makan 10 orang kaooo...Kaooo ampooo kew? Nasib baik Botak Kiut yang blanje..kalau tak aku tak makan mahal2 macam tu...xmakan kew?


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...