Edisi Sentap Mak! Mak aihh..Lombab boto internet ni!

Oleh Kaki Wayang on

 Gambar ini tidak ada kena mengena dengan entri occay!!!
(Gambar aku masa muda-muda)

Dalam dua minggu ni aku balik kampung menyebabkan aku rasa macam patah kaki je..memanglah seronok sebab dapat balik kampung..tapi yang menyebabkan aku rasa macam patah kaki ni sebab line internet sangat teruk..bayangkan GPRS je..tu sebab aku tak mampu nak update blog dalam tempoh dua minggu ni..tapi kalaulah aku ke bandar yang jauhnya dalam 17-20KM tu..memang aku update giler-giler..nak update 100 artikel...

So, kepada peminat dan pembaca Blog ini..minta ampun dan maaf kerana tidak ada entri update setakat ini..dikala ini aku menggunakan line GPRS ini cuba untuk merealisasikan entri ini untuk dipublishkan..dengan kuasa 18ratus sepuluh jam aku menaip dengan pantasnya agar line berukband ini tidak hilang..walau apa pun kepada pembaca setia..silakan terus menyokong blog ini tanpa hilang rasa tak puas hati sebab tak de entri terbaru...

Aku,

Kaki Wayang yang comel...sangat...uwekkkk!!!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...