Edisi Sentap! Malasnya nak update blog!

Oleh Kaki Wayang on

Semenjak aku bercuti ni satu badan aku rasa malas..malas nak buat keje itu dan ini..bercuti balik kampung lah katakan..so apa yang mak suruh pun tak buat..aku suruh mak adalah..jahat tak..yelaa setahun sekali balik kampun konfemlah kena manja skit ngn mak kan..

Aku tau sesiapapun akan buat macam tu walaupun tak semua..asal balik kampung atau bercuti..satu badan jadi malaas..nak bangun pun lewat..tapi pastikan bangun lewat pun solat tak tinggal..Malasnya nak update blog..jeles ngan kengkawan blogger lain..semuanya asyik ping je kat Facebook entri terbaru diorang..kan best kalau aku juga serajin mereka..xdelah bersawang blog aku yang tak seberapa tu..

Kenapa aku malas update? Satu hal yang pasti adalah..aku kini sedang bercuti dan memanjakan diri tahap gaban kat Kampung Baru, Keningau, Sabah..keduanya..line internet yang sangat mengecewakan aku..baik DiGi ke, Celcom ke ataupun Maxis..semuanya mengecewakan..yang ada line tenet GPRS je..mau gila dibuatnya..nak buat 1 entri pun dah amik sejam...

Takpela, aku dah kembali bertugas..akan ku balun sehari..20 entri..gulppp..boleh ke..tak pasti..keadaan dan situasi yang akan menentukan..kepada pembaca dan pengunjung..silakan terus menyokong blog ini ya..jangan curang terus ke blog lain tau..Thanks again..


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...