Edisi Paling Hangat! Bekas Tunang Khairul Fahmi Che Mat, Jejariruncing Nak Kahwin Dah Kat Hotel Concorde, Shah Alam!

Oleh Kaki Wayang on


Wah tak sangka Jejariruncing dah nak kahwin dah..yelaa dulu dia kan kepunyaan Khairul Fahmi Che Mat, penjaga gol nombor 1 negara tu..tapi apakan daya tiada jodoh..dan sekarang Jejariruncing pun dah nak kahwin dah..so lupakan kisah lalu yer..semoga kekal selamanya..Oh ya, Jejariruncing buat sasuatu untuk peminat beliau tau..hanya 50 pembaca pertama sahaja yang akan dijemput KHAS ke majlis perkahwinannya nanti..


Berikut merupakan butir-butir perkahwinan beliau (Copy Paste dari Blog Jejariruncing):-


Sukacita dimaklumkan bahawa anda, yeee kamu!! para pembaca blog jejariruncing yang amat dikasihi.. dijemput hadir pada hari perkahwinan saya yang akan bertempat di hotel Concorde Shah Alam pada tarikh 31/02/2012. Majlis serba ringkas namun meriah ini akan berlangsung dari jam 11 pagi hingga 4 petang, waktu bersanding adalah pada jam 2 petang.

kehadiran kalian amatlah kami hargai, turut mengundang seisi keluarga bersama.
Tema pakaian adalah formal dan kemas.

Curi dari Blog Jejariruncing

Sila hantarkan alamat penuh anda untuk kami menghantar jemputan kad kawen. namun jemputan hanya untuk 50 pembaca pertama sahaja. first come first serve basis.

P/s: Mmmm..Jejariruncing pesan sila check tarikh yer...takut nanti ramai yang tak amik cuti waktu tu..heheh..Oh ya kepada JR..sila halalkan gambar yang diambil yer..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Yeap.... life goes on..

khalila ishak said...

alhamdulillah.... tumpang gembira ;)

Kaki Wayang said...

Korang ni..mesti x baca betul2 kan...

[sutera kasih] said...

31/2/2012 hehe

Mohammad Abu Bakar Kamal said...

hehehe.. baik punyerrr klentong..

Kaki Wayang said...

bodohnya penulis ni, jejariruncing prank je tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...