Edisi Sengal! Gambar Aksi Ibu Terlampau Yang Paling Sengal!

Oleh Kaki Wayang on


Astaghfirullalazim..nak kata pandai, bijak kat Ibu ni..rasanya kalau tengok dari perangai dan tingkah laku macam tak siuman..aku tak boleh bayangkan macam mana seorang IBU boleh berkelakuan seperti ini..aku tengok gambar ni je pun dah rasa seriau dah..dah rasa macam nyawa nak hilang dah..yelaa biasanya bila lompat ke naik lif ke mesti rasa macam nyawa tu melayang (tak tahu istilah sebenar)..ini kan pula baby tu..

Ya Allah..nak je lempang laju-laju ibu tu..sentap..kalau tak nak baby tu bagi aku..

 

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Rosniena said...

gilo pe..

Pemalazz Gurlz Semalazmalaznya said...

yela...aku pula rasa terbang melayang...kalau dapat,,...dah lama aku bagi kaki ni kat muka ibu dia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...