PMS Automech Racing Team Raih Tempat Ke-5!

Politeknik Muadzam Shah telah berjaya mencatat kedudukan di tempat ke-5 dari 36 jentera yang dipertandingkan merangkumi 24 institusi pendidikan IPTA dan IPTS seluruh Malaysia.

Pelajar Politeknik Muadzam Shah Cipta E-Tajwid Untuk Android!

Boleh dikatakan terdapat pelbagai aplikasi bercorak pembelajaran agama untuk para pengguna Android, dan salah satunya adalah aplikasi E-Tajwid untuk Android.

Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan!

"Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan" berjaya memasuki ruangan Berita Harian pada 22 Mac 2013 yang lalu.

Program Imam Muda Musim 1 Politeknik Muadzam Shah!

Sekalung tahniah kepada penganjur program yang begitu bermanfaat ini.

Malam Sejuta Bintang PMS Berlangsung Meriah!

Malam Sejuta Bintang Berlangsung Meriah

Showing posts with label Lelaki mengandung. Show all posts
Showing posts with label Lelaki mengandung. Show all posts

Edisi Sentap! Susulan Kes POndan Mahu Sertai Ratu Cantik, Donald Trump Sokong Pondan Bertanding Ratu!

Oleh Kaki Wayang on


Jutawan terkenal Amerika Syarikat, Donald Trump mengucapkan semoga berjaya kepada seorang pondan yang mahu menyertai pertandingan ‘Miss Universe’ selepas pihak penganjur membenarkan Jenna Talackova mengambil bahagian pada peringkat Kanada. Penganjur Miss Universe berkata, mereka sebenarnya membuat keputusan itu pada Isnin lalu membenarkan Talackova, 23 bersaing dalam pertandingan berkenaan sebagai salah seorang peserta akhir ‘Miss Universe’ Kanada.
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Susulan Kes POndan Mahu Sertai Ratu Cantik, Donald Trump Sokong Pondan Bertanding Ratu!

Edisi Sentap! Kisah Perempuan Mengandung Sebab Terung!

Oleh Kaki Wayang on

Ada seorang wanita datang ke klinik, umur 50 tahun, penampilan masih ok lah, dia mengeluh kencing kadang-kadang ada rasa sakit. Biasalah doktor pun melakukan pemeriksaan rutin termasuk menyuruh wanita itu periksa urinenya. 


Besok paginya si wanita itu kencing dan dimasukan ke botol lalu menyuruh pembantunya untuk bawa botol itu ke klinik, pada waktu itu hujan lebat dan pembantu si wanita itu tiba-tiba tergelincir, sehingga menyebabkan botol yang dibawanya pecah. 

Dia bingung, nak minta majikannya kencing lagi takut, pasti kena hamuk, lalu dia berpikir, lebih baik aku ganti air kencingku aja daripada kena hamuk. Si pembantu itu pun cari botol dan kencing lalu dikirim ke klinik dan dia pulang sambil membawa resit tanda terima lalu diserahkan kpd majikannya. Keesokan harinya wanita itu datang ke klinik lagi, dan doktor itu terkejut melihat hasil urinenya, lalu bertanya kpd wanita itu:

Doktor : Puan mempunyai suami?

Wanita : Tidak, udah lama jadi janda, suami saya meninggal.

Doktor: : Maaf, apakah puan punya boyfriend atau lelaki yang suka menemani puan.

Wanita: Tidak, saya dirumah saja, kadang2 ikut kegiatan sosial sikit-sikit.

Doktor jadi tambah bingung, tapi sebagai doktor mesti berwibawa depan pesakit, akhirnya doktor itu berkata:


Doktor : Puannnnnn, (dengan nada sehalus mungkin),  dari hasil pemeriksaan air kencing yang saya jalankan saya mengucapkan tahniah kepada puan, kerana ternyata puan saat ini sedang mengandung, jadi mungkin rasa sakit kalau kencing itu diakibatkan kerana kehamilan puan dan untuk itu saya beri surat supaya puan dirujuk oleh doktor ibu mengandung untuk merawat kandungan puan.


 Muka si wanita itu tiba-tiba pucat, akhirnya dengan langkah longlai dia berjalan pulang. Sesampainya di rumah wanita itu lari ke dapur dan membuka almari lalu mengambil TERONG UNGU YANG BESAR DAN PANJANG yang disimpannya, lalu dia membanting-banting terung itu ke meja sampai hancur sambil berkata: SIAL KAU TERONG... ! SIAL KAU TERONG... ! PASAL DEK KAU LAH AKU MENGANDUNG, MACAMANA ANAK AKU NANTI RUPANYA, JANGAN-JANGAN NANTI MUKANYA UNGU, SIAL KAU! AKU TAK MAU PAKAI KAU LAGI!!!
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Kisah Perempuan Mengandung Sebab Terung!

Betol-betol WTF! Lelaki Mengandung! Serius WTF!

Oleh Kaki Wayang on

OMG! pertamanya maaf menggunakan WTF..BBH tak sebut pon..cuma taip jewww...hahahahaha..gambar ni memang sangat ntahlah..tak tahu nak kata apa..sangat pelik dan peliklah..Korang penah dengar tak lelaki mengandung? tadi BBH nak cari gambar pompuan mengandung untuk masukkan gambar ke dalam entri GURU BIOLOGI tu..sekali gambar ni keluar daaa...ape lagi terus masuk blog lah.

http://1.bp.blogspot.com/_YdsLHtseOB8/SAMjiz2IkHI/AAAAAAAAASI/CoDBs9HIZfA/s1600/lelaki+hamil.jpg 
Gambar ni macam tak nampak sangat kan ke "mengandung"an itew

Malaslah ak komen banyak-banyak korang tengok jelah gambar ni yer..pastu korang komen lah kalau nak..tak nak komen sudah..gambar kat atas macam tak nampak sangat ke"mengandung" an itew kan..pe kata korang tengok gambar ni pula....serius OMG!!! (pinjam tagline Blog Serius jap)

http://3.bp.blogspot.com/_FzOZRiDFuDs/TEKvFJEgGbI/AAAAAAAAAco/tE7Q0iQmzd8/s1600/Aneh-tapi-nyata.pria+bisa+hamil.jpg

P/s: Is it possible? OMG! aku masih tertanya-tanya lagi!!!! nape lah jadi macam ni..heyyyy!!! kejilaaa..macam ni lah bila dunia dah semakin canggih..agak-agaknya macam manalah orang ni nak lahirkan anak kan?aiyoooo tak nak bayangkan..jap aku nak buat siasatan susulan jap..Mr. Google mana kooo..


5 Minit kemudian...OMG! sekali lagi aku terkedu..meh baca ni!


Thomas Beatie dikhabarkan melahirkan anak keduanya di Amerika Serikat, Selasa (9/6) pagi waktu tempatan. Anak lelaki tersebut lahir dalam kondisi yang sihat.



Menurut ABC News, anak itu lahir secara normal. Beatie dan isterinya, Nancy, belum lagi memberi nama untuk bayinya tersebut. Nancy bakal menyusui anak keduanya seperti anak pertama mereka, Susan Juliette, yang lahir Jun lalu.

Lahir dengan nama Tracy, Thomas Beatie menjalani operasi pembedahan kelamin dan secara hukum mengubah seksnya dari perempuan menjadi lelaki di Hawaii, Amerika Serikat.



P/s part 2: Tak terkata dah...
Sila baca selanjutnyaBetol-betol WTF! Lelaki Mengandung! Serius WTF!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...